poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Foremka-babeczka

Dokładniej: tutorial na foremkę podstawy babeczki,uf.


1.Potrzebne:modelina i zakrętka od pasty do zębów. 
(sama zakrętka,nie martwcie się).


2.Tą oto zakrętkę wciskamy w modelinę.


3.Powstaje takie coś.



Możemy przyciąć końce,żeby jakoś to wyglądało.Przyznam szczerze że jeszcze nie widziałam efektu korzystania z foremki.Nie spieszcie się z pieczeniem,bo jak to wszystko wychodzi,napisze dopiero za tydzień
Wiem,wiem,że to ten blog jest do niczego,ale to wasz wybór,że tu wchodzicie :P.

4 komentarze:

  1. Własnie widziałam już duzo touriali na ten temat , tych foremek , ale przeciez jak dasz do nich modeline to chyba ci sie nie uformuje babeczka... łatwiej samemu zrobić :p no ale i tak fajne . ♥



    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na mojego bloga , też jestem początkującą blogerką .
    Mam bloga o kosmetykach , modzie i urodzie :)
    http://mietowadziewczyna-dosia4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. blog zapowiada się obiecująco. ciekawy pomysł . jesteśmy rówieśniczkami także jestem jeszcze w podstawówce dokładnie w 6 kl ;p zapraszam do siebie na www.wekablogpf.blogspot.com .!! Zaobserwujemy? Pozdrawiam - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nonoo fajnee, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń